(S) 5 - 6/9 - 09

Hej :) Denna dag har spenderats med Johainna och Jasmin Khalifa. Vaknade upp kl 10 och städade hela huset och fixade en massa saker. När jag var klar, vid 3, så skjutsade Johainnas pappa mig, Rafa och Johainna in till stan. Vi gick runt i en massa affärer och köpte en massa nya underkläder. När affärerna hade stängt så gick vi till Fugu och åt. Det var första gången för både mig och Johainna att äta där och det var väldigt gott, men det knäcker inte Dragon Palaces buffé!


När vi hade ätit i två timmar och hade 10 tomma tallrikar framför oss så begav vi oss hem. När jag kom fram till Gottsunda så träffade jag Jasmin Khalifa och vi gick hem till mig. Träffade Rojda och Lalesh en snabbis innan jag och Jasmin träffade Johainna igen. Vi gick ut på en promenad och träffade lite folk och sen gick vi hem till Johainna. Jasmin gick hem och jag, Rafa och Johainna tog en promenad och träffade en kompis. Vi var hemma innan kl 12 och har bara varit hemma sen dess och lyssnat på musik.
Ska hjälpa min pappa med en grej nu och sen ska jag gå och lägga mig :) Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0