Kvällspromenad och capuccino

Efter Johanna gick so fick jag flipp och var i behov av att go ut so jag och Madeleine tog en longpromenad runt Gottsunda och pratade om allt mojligt. Vi gick aven forbi Bebisen och han log och sov, men lyckades pussa po honom tillrackligt mycket. Ghada bjod oss po glass och sen fortsatte vi voran longpromenad.

Nar vi kom hem so gjorde Madde te ot sig sjalv och jag drack capuccino med daim smak. Vaaldiigt gott! Min kusin ringde och sa att hans fru skulle foda so jag och Madde var tvugna att go dit for att sitta barnvakt ot deras ungar medan han skjutsade henne och min mamma till sjukhuset. Jag nattade ungarna och jag och Madeleine kollade po nogot gammalt avsnitt av Gossip Girl. Efter ungefar tvo timmar so kom min kusin hem och jag och Madeleine gick tillbaks hem till mig. 

Min mamma ar fortfarande i sjukhuset med min kusins fru och ska nog stanna kvar dar hela natten.
Vi borjade kolla po filmen Taken och vi har nastan kollat klart po hela filmen. Bara 20 minuter kvar. Madde lyckades somna innan filmen var slut, den javeln, och nu sitter jag har helt ensam och ska snart fortsatta kolla po filmen. An so lange so ar den valdigt bra och spannande.
Kolla po trailern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0