Helt sliten

Nu har jag dammsugat hela huset, tvattat, diskat, skurit golven och jag ar helt sliten och mina armar varker jatte mycket. Madeleine gick for ett tag sen och precis nar hon gick so ringde Jasmin Khalifa so sprang ner och traffade henne en snabbis innan hon skulle ta bussen tillbaks till Stenhagen. Fortsatte min stadning efterot och nu ar jag helt klar och huset ar fint och rent.
Min mamma ringde for en halvtimme sen och berattade att min kusins fru precis hade fott en liten pojke och att hon kommer hem om en, tvo timmar.
Nu ska jag hem till Jossra och tidsfordriva tiden dar tills min mamma kommer hem.
Imorgon kommer italienarna so ska forbereda lite infor mitt italienar besok hemma senare ikvall.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0