Gästblogg: Rafif

Hej alla söta läsare. Det var ett tag sedan jag skrev i Safis blogg. Det är inte direkt min dag idag men vad kan man göra åt saken mer än att bita ihop och le? Jaa ni, jag vaknade ju helt glad och såå, men sen så fick jag ett samtal som jag verkligen blev på dåligt humör av. åå så var det så resten av dagen ja va helt nere, visst skrattade jag och log mot alla, men det var inte från hjärtat och det handlar inte om personerna utan om mig själv. Ibland kan jag bli skit irriterad på små saker och ibland kan det vara skit stora problem som jag inte ens tänker på och som jag kan lösa snabbt som blixten, varför det e så vet jag inte det har väl säkert hänt er nångång? det som gjorde mig mer irriterad var att ja fastade och inte kunde göra något, såå jag tog första bästa bussen efter skolan och åkte hem, jag gick direkt och la mig så fort ja hade kommit hem, och ja vaknade inte förrän klockan 8 å vi fick äta. jag åt och sen var ja ändå skit irriterad.

Just nu sitter jag och har skit tråkigt vill kasta datorn i väggen fan. Imorn är det min första dag på jobbet hoppas det går bra då, för är man inte på bra humör går allting åt skogen. ajaa nu tänkte jag avsluta inlägget med lite bilder som jag har på mobilen.



Rosor är röda, Violer är blå, och jag är lika het ändå!








Kommentarer
Postat av: Kadir

HAHAHAH Rafif blogga? hmm man märker att du inte har blogg lilla gummän.. HAHAA DRIVER, göölliga bilder på oss hihi, muah!

2009-09-05 @ 01:30:55
Postat av: Safi

hahaha Kadir nu ska vi inte vara dumma mot de blogg-lösa människorna. Ge henne en chans :P haha

2009-09-05 @ 01:34:15
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Rafif

TYYYYST nuu små flickor, dessutom kadir du ÖNSKAR jag skrev i din blooggg och inte i Safis sådesååå hahah <3

2009-09-05 @ 01:41:12
Postat av: Kadir

HAHAH jajaja vi säger såå vaa

2009-09-06 @ 16:06:16
Postat av: Safi

HAHAHAHA

2009-09-06 @ 21:31:48
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0