Gästblogg: Rafif

Sheeeniis :D Visst har ni saknat mig? aa va gulliigt, saknat er oxo. sitter hemma hos Saffan nu med Rafa och Jossra. jag och Jossra kom hit for en stund sen, vi var hemma hos Jossra men nu e vi har och Rafa haller po att baka kladdkaka for oss tihihi visst e hon gullig? det har varit en lang helg och vad jag har gjort under helgen e att umgas med familj och vanner, det gor inte att skriva de sista tre boxteverna po Safis tangentbord so istellet for vi anvenda a, o och e hahaha. Jag och Jossra kollade po en film men jag vet inte vad den heter, den var po kanal 5. Det var en kille i filmen som var so het att jag holl po do haha men jag overlevde :P idag vaknade jag runt halv 3, jag hade ganska ont i huvudet men jag var endo po bra humor, gick till min syster typ halv 4 hemtade en cd skiva och gick hem igen la skivan i datorn och lyssnade po musik medan jag stedade. nar jag vart klar so ot jag med papi och sen tog jag en skon dusch. efter det tog jag po mig fixade mig och sen drog jag till Jossra. Nu tenkte jag bjuda po nogra bilder. Ha en bra kvell moaah po eer.


Visst var jag brun der ?

jag och min syster.

kladdkakan Rafa gjorde.


Kommentarer
Postat av: evin

Hahahaha älskling du kolla säkert på Running scared och skådespelaren är Paul Walker i så fall =)

2009-09-27 @ 03:59:02
URL: http://evinwattii.blogg.se/
Postat av: Rafif

hahha nej jag tror inte de va den för de va inte paul walker :( jag tror de va killen i step up han heta channing tatum, det är min man förfasiken haha puss på digg sötnos

2009-09-27 @ 13:41:07
Postat av: evin

AHAAAA du menar She's the man. Jaa han är kaatt!

Men det finns finare =P.

2009-09-27 @ 18:30:57
URL: http://evinwattii.blogg.se/
Postat av: Rafif

jaa visst är han haha, jaa det klart det finns finare jag finns ju hahhha ;)

2009-09-27 @ 22:00:52
Postat av: evin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA vilken luuuft =O, vart kmr den ifrån??

2009-09-27 @ 23:36:38
URL: http://evinwattii.blogg.se/
Postat av: Rafif

hahaha hmm jag troor jag fick den förra julen :P ahaha skj. <3

2009-09-29 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0