Gästblogg: Nadia aka. Lejlush

Hejsan Safis trogna läsare:
Nadia här. Ni kanske vet vem jag är? Jag är ju känd för att jag "rakar mig i ansiktet och shlynar mig på fester", aa jo där ser man, nu kände ni visst igen mig va? Ni som läst uppsalabloggen har säkert hört det. Ja patetiskt värre, höhö! Anyway så sitter jag här med Safi, Jasmin K, Madde och Johanna i biblioteket, har nämligen världens håltimme. Italienarna är på rundvarndring i stan så vi slipper dom ett tag. Jag måste bara påpeka att jag har största respekten för Safi (hon är som en mamma för mig) och Polisen. Yeah, that's right, polisen. Jag älskar dem och ska själv läsa två år i polishögskolan i Solna efter att jag tagit studenten, vilket jag gör nu i vår. :D Aja, varför skriver jag ens om de? Jag har ju en engen blogg och vill ni veta mer så är det bara att kika in i den, skriver mycket om känslor och tankar.
Nu ska jag skriva lite om Safi, vilket kanske egentligen är meingen. Safi och jag lärde känna varandra i tvåan på gemensamma italienska lektioner. Vi blev bättre vänner under resan till Milano vilket var väldigt trevligt må jag tillägga! :) Safi är världen sötaste, ansvarsfullaste person och som jag nämde tidigare här i texten är hon som en mamma till mig, det är ju alltid bra att ha någon som tar hand om mig i skolan, hihi. Min och Safis italienare är bästa vänner så denna vecka kommer vi troligtvis umgås en hel del denna vecka, bl.a. ska vi ut på kryssning. DE NI!
Jasmink K tror att hon är bättre än mig på att stava och skriva texter, men som sagt ni kan ju jämföra våra två gästbloggsinlägg och se vem av oss som har stavfel.. Hmm. 8-)
Aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva, men som sagt kika gärna in i min blogg;

http://lejlush.blogg.se


Kärlek till er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0