Gästblogg: Jasmin Khalifa

Heej alla Safis läsare !!
just nu sitter ja och Safi i biblioteket o chillar.. vi har två timmars håltimme och vet inte riktigt vad vi ska göra.
haha ida kom Safi försent, hah typ första gg, till skillnad från mig som kommer försent varje dag.
Vi har skolfotografering ida.. jag hade ingen aning om de så kom i luffarkläder till skolan. Safi å andra sidan är jätte fin och kommer bli skitsöt som vanligt på fotograferingen.

Jag lärde känna Safi i tvåan när vi hamnade i samma klass. Jag visste vem hon var sen tidigare men vi var inte riktigt vänner. Idag ett år senare är hon en av mina närmaste vänner.
Vill bara säga att Jag älskar dig Safi Elmasri och att jag uppskattar dig som vänn skit mkt! (L)

Kommentarer
Postat av: Nadia;

Jag ser mycket stavfel i detta inlägg. Bl.a. så har du slarvat med stor bokstav i början på meningarna, "o" exixterar inte i svenskan, det heter "och". Sen har vi också "ida", Antingen menar du Ida vilket är ett svenskt flicknamn, eller så är det väl en början på ordet "idag" du menar, som inte fått ett avslut? Du verkar inte heller ha så mycket flyt/sammanhang i texten, utan börjar hela tiden på nya ämnen, så istället för en löpande text borde du ha skrivit i punktform. Sen har vi, sist men inte minst: Det heter vän, inte vänn.

Det blir ett svagt G, Jasmin Khalifa. Jobba på stavningen!

2009-09-17 @ 00:46:50
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: Safi

Nadia: HAHAHA du e så sjuk. Satsa på att bli svenska lärare istället för polis! <3

2009-09-17 @ 08:24:21
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: jasmin

ahah nadia du tar allting på allvar, haha jävla nörd!:P

2009-09-17 @ 13:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0