7/9 - 09

Hej :)
Idag påbörjades en ny vecka och med det började även skolan. Snart kommer italienarna vi bodde hos när vi åkte till Milano, och idag på italienska lektionen så pratade vi om det. De kommer den 27 september och åker tillbaks den 3 oktober. Min lärare, Jordan, frågade om jag kunde ta hem någon och jag sa att jag kunde hjälpa henne. Men då ska Lydia bo hemma hos mig och det är hon som Johanna bodde hos. Jag tyckte inte om min värdtjej Chiara men Lydia kom jag ganska bra överrens med. Och om jag tar hem någon då finns det en stor chans att jag kommer få åka till Milano igen nästa termin :D :D Så jag är väldigt villig att hjälpa till bara jag får åka igen :) Det kommer bli så kul och skönt att få åka i slutet av trean för då är man typ klar med all skolarbete och bara väntar på att studentdagen ska komma.

En engagerad Athena på italienska lektionen.


Slutade 14 idag och åkte hem direkt och har bara varit hemma sen dess. Uppsala Tidningen skulle komma hem till oss idag kl 16 för att intervjua min mamma men de kom aldrig :S. Bara för att hon var med i UNT igår så ville också Uppsala Tidningen komma och intervjua henne. Helt onödigt, för det finns redan en artikel om henne ju!

Nu ska jag dricka varmchoklad :) Akademiska sjukhusets färdiga varmchoklad är den bästa som finns!


Ni får ha det så bra :)


Kommentarer
Postat av: SERRI

oh saffan! jag kollar på bilder från milano.. jag saknar allt oalla så sjukt, hoppas vi får åka med! haha det vore dunder!

2009-09-07 @ 21:28:47
URL: http://nejad.blogg.se/
Postat av: SERRI

oh saffan! jag kollar på bilder från milano.. jag saknar allt oalla så sjukt, hoppas vi får åka med! haha det vore dunder!

2009-09-07 @ 21:29:10
URL: http://nejad.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Athena försöker härma mig, att se smart ut i glasögon. Menjag ser mycket smartare ut :D

2009-09-07 @ 23:11:21
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Athena

SAFI! De var inte meningen att du skulle lägga ut bilder på mig i glasögon... vi ville ju trots allt inte skrämma bort sina kära läsare!



Madeleine du ser alltid smart ut min käre vän,vare sig de är med glasögon eller inte!

2009-09-08 @ 23:36:34
Postat av: Safi

Serri: Jag saknar också alla. Vi kommer ha skit kul om vi får åka en gång till! <3



Madde: Alla vill härma dig :P <3



Athena: Det gör inget om läsarna blir en aning skrämda hahaha <3

2009-09-09 @ 08:35:56
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0