6/9 - 09

Hej alla läsare :)

Häromveckan var min mamma med på UNT och berättade vad hon tyckte om det som hände i Gottsunda förra helgen. Här (klicka på länken) kan ni läsa artikeln om hennes synpunkter.

Jag har för det mesta varit med Jossra idag. Jasmin K kom till mig tidigare idag och vi gick hem till Jossra och satt där en stund. Efter en stund gick jag ner och mötte Rafif och vi gick hem till min kusin och var där en stund. Jossra kom också dit efter ett tag och jag och hon gick hem till mig och satt med min syster och bara pratade. Vi gick senare hem till Jossra, var där en stund, och sen gick jag tillbaks hem till mig. Gick ner för en stund sen och mötte Johainna. Vi hade ett litet snack om gårdagen och hon lånade min plattång. Kom nyligen upp och ska snart byta om, plugga om hunduismen och buddhismen, och sen gå och lägga mig.

Börjar 8.30 imorn så det blir ingen sovmorgon för mig :(

Ni får ha det så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0