4/9 - 09

Godmorgon :) Igår efter skolan så åkte jag hem och var hemma en stund innan jag tog en kort promenad med Rafif till centrum. Vi postade brev och Rafif handlade lite innan jag gick tillbaks hem till mig och lagade mat och pluggade lite. Senare på kvällen gick jag hem till Jossra där Peyman, Nora och Sandra var. Var där en stund och Jossra hjälpte mig med min skoluppgift. Tack gumman <3. Blev så inspirerad så jag skrev klart hela uppgiften när jag kom hem. Ska renskriva den under helgen och sedan skicka in den och sen är det klart. Ibland behöver man bara lite hjälp på traven för att komma igång med något. Skönt i alla fall att det är avklarat och att jag efter helgen slipper tänka på den uppgiften.
Börjar kl 10.45 idag och ska ta bussen till skolan om en halvtimme. Denna skoldag slutar 14.20 och sen så är det HEELG :D :D Ni får ha det så bra :)

Jossra och Jag i Fryshuset (Stockholm) den 27/10 - 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0