3/9 - 09

Godmorgon alla läsare :) Igår var jag hemma hos Yeliz hela dagen och umgicks med henne och Melissa. Vi åt, gick ut på gården och tittade på TV. Det var finalen på The Bachelorette och självklart valde hon inte den jag ville att hon skulle välja haha :P Senare mot kvällen så promenerade jag hem till Jossra och var där en stund. Strax innan kl 12 så var jag hemma, läste lite och somnade sedan.
Jag börjar 10.40 idag och ska ta bussen om en halvtimme. Första lektionen är Filosofi A där vi nu pratar om moralfilosofi och jag fattar nada. Efter det har jag italienska steg 3 med min favorit lärare Jordan. Hon är världens bästa och världens underbaraste lärare!! Sen har vi Religionskunskap A där vi precis avslutat kapitlet om hinduismen och påbörjat läsa om buddhismen. Jag tycker om Religionkunskap och det är väldigt intressant. Ska ha prov om hinduismen och buddhismen på torsdag nästa vecka och jag känner verkligen att det kommer gå jätte bra på provet eftersom jag är så intresserad av olika religioner. Sista lektionen är Socialkunskap och den lektionen är verkligen hopplös eftersom vi har en hopplös lärare som är skit dålig på att lära ut. Det har gått rykten om att han ger lätt IG till eleverna och han kommer bara ha ett prov under kursen. Helt seriöst, hur fan kan han bedöma oss bara efter ett prov!? Jag måste kämpa för att kunna förstå vad han säger så att jag åtminstonde kan få G på det ämnet. Nu fick ni en liten uppdatering om vad jag läser om i skolan haha :P Nu ska jag fixa i ordning allt inför denna skoldag och sen ta bussen till skolan. Ni får ha det så bra :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0