28/9 - 09

Hej :) Sitter i biblioteket nu med Jasmin Khalifa, Arya och Nadia. Slutade 11.20 idag och har inget att göra till klockan 16.30. Vaknade 6.40 idag, väckte Slivia runt 7, vi fixade oss snabbt och sen tog vi bussen till skolan. Lämnade av henne hos min lärare och gick sedan på mina 3 lektioner och nu har jag slutat och har inte gjort något speciellt. Italienarna är på sight-seeing i Uppsala med Jordan och vi ska möta de på stan 16.30. Senare ikväll så kommer nog Nadia komma hem till mig med hennes italienare Martina (som är bästa vän med Silvia) och då ska vi ta en promenad runt Gottsunda.
Nu har jag inget mer att skriva.
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Hannah Hale

Sv: tack! allt bra?

2009-09-28 @ 18:21:40
URL: http://dramaquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0