26/9 - 09

Heej :) Lyckades somna igor runt 7 po morgonen och vaknade kl 9 av ett samtal fron min mamma. Hon var fortfarande i sjukhuset och min kusins fru hade inte fott an. Hon kollade att allt var bra med oss och gav mig en uppdatering om allt och sen la vi po och jag somnade igen. Nasta gong jag vaknade var kl runt 1 och do vaknade jag av att jag horde min mammas rost. Hon var hemma men ingen bebis hade fotts an. Jag och Madeleine gick upp, ot ostmackor, drack smoothies och diskade. Min mamma ar i sjukhuset nu igen och nu tror jag att min kusins fru verkligen foder. Har precis vikt all tvatt och stadat lite och vantar po att fo ett samtal fron min mamma. Min moster ar har och nogra andra slaktingar. Jag sitter vid datorn och Madeleine tittar po Tv. Det ar Top Model po 3an. Nu ska jag vara lite social mot Madde. Uppdaterar senare. Ni for ha det so bra :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0