26/9 - 09

Hej. Nu har bode Jossra och Rafif gott hem efter att varit hemma hos mig ett tag. OCH SJALVKLART hittar man flera fjortisbilder po Rafif po min mobil efter att hon har varit har.
Har ar nogra bilder:




Ska go och lagga mig snart. Min italienska larare Jordan skickade precis sms och pominde mig om traffen med italienarna imorgon. Vi ska traffas po centralstationen 17.30 och sen go till SPUNK vid vaksalatorg for att fika med italienarna innan vi oker hem igen. Ska nog oka ner till stan tidigare for att hjalpa Jordan att fixa allt infor fikastunden och prata lite med henne om hur nasta vecka kommer se ut. Eftersom jag intensivlaser religionskunskap A kursen so kan jag inte missa nogon lektion, och jag moste veta do vart jag ska lamna min italienare medan jag ar po lektionerna, for jag tror inte det kommer vara so kul for henne att go med mig po lektionerna.
Jag kommer ihog nar vi fick vara med po deras lektioner nar vi var i Milano, det var verkligen det trokigaste jag gjorde under resan, och det enda jag egentligen ville gora var att smita ut fron lektionen och bara vara ute i korridorerna. Jag och Johanna smet i alla fall ut fron deras matte lektion och sprang runt i korridorerna och gick ut och rokte innan vi begav oss tillbaks igen till deras trokiga lektion som dessutom var po italienska och vi fattade absolut ingenting hahahaha. Jag vill inte att Silvia (hon som ska bo hemma hos mig) ska fo kanna samma sak som jag gjorde och darfor ska jag kolla med Jordan om vart hon kan vara medan jag ar po mina lektioner, for jag kommer inte missa lektionerna po grund av dom. For just nu so kanner jag mig inte ens glad over att fo traffa dom imorn igen for det kanns verkligen som om de kommer po fel tillfalle. Skulle vart battre om de kom nasta termin plus att alla i gruppen som kommer imorn ar under 18 or so man kan inte ens hitta po nogot kul att gora med dom. I Italien so ar det ingen strang oldersgrans po nogot so alla 16 oringar kommer in po krogen dar men har i Sverige so ar det annorlunda, och jag ar saker po att det kommer kannas konstigt for dom. Fatta vad jobbigt for dom att de t.ex. kan kopa cigg i Milano utan problem men att de inte kommer kunna gora det imorn nar de anlander till Sverige? hahaha fan vad sjukt det kommer kannas for dom. Aja, nu tycker jag att jag har skrivit for mycket. Ska go och lagga mig snart for jag har en kansla av att jag kommer ha en skit dolig och jobbig dag imorn so det ar bast att jag ar utvilad innan allt elände sker. Godnatt alla läsare, sov gott och drom sott. Puss


Kommentarer
Postat av: Rafif

hahahaha säg bara att du älskar mig ;)

2009-09-27 @ 00:44:14
Postat av: Safi

hahaha ingen kan alska dig lika mycket som du alskar dig sjalv roro biiiiz <3

2009-09-27 @ 00:52:48
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: ebbaho

tack så mycket!

2009-09-27 @ 09:55:26
URL: http://ebbaho.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack så mycket!

2009-09-27 @ 09:59:48
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

nej det har jag inte, vadårå? =)

2009-09-27 @ 10:15:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tack desamma du :)

Hoppas du får en härlig dag! :)

Postat av: Leia

Man tackar!

2009-09-27 @ 11:53:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: tack :) allt bra ?

2009-09-27 @ 12:59:44
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Safi

Josephine: Jo tack det ar bra sjalv? :)

2009-09-27 @ 13:48:39
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0