25/9 - 09

Hej. Sitter hemma har med Johanna. Madeleine ar po vag och do ska vi prata lite om projektarbetet. Vi har skrivit vort forsta inlagg po www.duervaddueter.blogg.se so go in och kolla dar och snart so kommer vi borja uppdatera oftare.
Vaknade runt 11 idag, lange sen jag sov so lange haha har blivit van att vakna tidigt nu, men det berodde nog po att jag somnade igor ganska sent. Satt framfor datorn och kollade po Gossip Girl och nogra avsnitt av One Tree Hill.



Min frukost imorse bestod av kladdkaka, jatte nyttigt jag vet haha :P noot.. efter en timme kom Johanna och har hollt mig sallskap till dess. Nu ska vi in i koket och roka och sen ska jag laga mat. Ett gastbloggsinlagg kommer snart :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0