21/9 - 09

Hej alla läsare :) Igår så firade vi Eid. Nästan hela släkten samlades i lokalen och vi alla åt tillsammans. Efter middagen så gick jag ut med hunden Queen och var för det mesta ute med henne och promenerade runt i Gottsunda och skrämde skiten ur skitungarna på gården. Jätte kul!! Min humor är sämst!

Det var trevligt att hela släkten samlades och det var kul :) Tog inte så många bilder, men här bjuder jag på tre bilder på Bebisen på en motorcykel. JAG DÖR FÖR hans skinnjacka. Man vill bara äta upp HONOM! SÅ GULLIG!




Idag efter skolan så promenerade jag ner till stan med Madeleine och Johanna. Vi gick runt lite i affärer och fikade på Storken. Köpte med mig hem ett par jeans från Bikbok, ballerina strumpor från H&M och ett par skor från Skopunkten. OCH nu är alla mina pengar slut som jag lyckades skrapa ihop igår. Jag är bokstavligen talat sämst på att spara pengar. Har stora problem med det och undra verkligen hur det kommer gå för mig senare i livet när jag gifter mig och bildar familj. Vi kommer lida av stora ekonomiska problem på grund av mitt slösande hahaha :P Jag åkte hem efter min runda nere på stan och trodde jag skulle få tvätta kläder, men de från Graflunds hade tydligen kommit idag och äntligen lagat vår tvättmaskin så jag slapp tvätta idag :D Gick hem till Jossra och vi beställde mat från Verona och satte oss sedan hemma hos henne och åt. Kom hem för en stund sen och ska snart lägga mig på sängen och kolla på tv tills jag lyckas somna. Ni får ha det så bra och sov gott. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0