18/9 - 09

Efter skolan hämtade jag upp Bebisen från dagis och har varit med honom tills nu. Nu sitter jag hemma hos Ghada och vi ska snart till centrum och äta. Har hunnit vara hos Jossra två gånger idag och tvättat en massa kläder. 3/4 av kläderna var Mohameds kläder och senast jag tvättade var för 3 dagar sen, alltså han har hunnit ta på sig mer än halva sin garderob under dessa dagar haha antar att han byter om minst 5 gånger per dag :S Sjuk människa! Aja, Johanna ska komma till mig senare ikväll så ska umgås med henne lite senare.


Kommentarer
Postat av: Jossra

HAHA det där var riktig jag idag när jag tvätta :p

2009-09-18 @ 20:42:31
Postat av: Safi

HAHAHAHA

2009-09-18 @ 23:40:32
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0