15/9 - 09

Hej :)
Idag ska vi ha en påminnelse middag för min mormor och morfar som båda har avlidit. Det innebär att nästan hela släkten är här just nu och kvinnorna lagar mat för alla. Jag håller på och tvättar så jag springer fram och tillbaks till tvättstugan hela tiden. Kom hem för 2 timmar sen och har redan värsta huvudvärken av alla små ungar som springer fram och tillbaks och skriker. Vill bara låsa in de i ett rum och gömma nyckeln tills denna dag är över. Men det skulle jag aldrig kunna göra :P
Nej, nu måste jag gå. Tvättstugan väntar på mig!
Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa / Fatou

Ledsen för det med din mormor och morfar, men hoppas ni får en trevlig minnesmiddag och att din huvudvärk släpper! ♥

2009-09-15 @ 21:57:55
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Safi

Tack så mycket :) Huvudvärken släppte senare på kvällen när alla ungar försvann ut från huset :P

Kram <3

2009-09-16 @ 09:24:48
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0