14/9 - 09

Hej :) Sitter hemma hos Jossra nu och lyssnar på låten David Guetta ft. Akon - Sexy Bitch medan Jossra städar rummet. Igår fyllde Bebisen 2 år så jag gick dit med present och godis till honom. Han sov så det var inte kul att vara där. Jag gick hem och var hemma en stund innan jag gick hem till Jossra och var där en stund. När jag kom hem så kollade jag på filmen Notting Hill med Julia Roberts och Hugh Grant och sen somnade jag.

Jag la väckarklockan på 6 och vaknade kl 8 idag. Hade försovit mig! Började kl 8.30 men eftersom vi hade skolfotografering idag så ville jag hinna fixa mig lite för det är sista skolfotograferingen under min gymnasietid besides studentfotot. Jag skyndade mig och tog bussen till skolan och missade mer än halva tiden av första lektionen. Annars så flöt denna skoldag förbi ganska snabbt. När jag kom hem så var en svensk kvinna hemma hos oss från radiokanalen P1 och pratade med min mamma angående det som hände i Gottsunda för två veckor sen. Pratade lite med henne men hon fick inte radiosända något av det jag sa! Det var en trevlig kvinna och hennes man är en musiker som har jobbat med Britney Spears. Coolt!
Ghada ringde mig och sa att hon skulle laga potatis med fiskgratäng så jag sprang dit. HAHA älskar maten! Hjälpte till lite och umgicks med Bebisen tills maten var klar. Maten smakade jätte gott som vanligt och när vi hade ätit klart så mötte jag Rafif och vi gick till centrum och postade brev. Vi gick förbi Ghada en stund och sen gick jag hem, hämtade en sak, och nu är jag hemma hos Jossra.
Ska hem snart och ta ett lååångt bad, plugga och sen sova tidigt idag så att jag inte försover mig igen imorn!
Ni får ha det så bra :) PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0