12/9 - 09

Hej :) Hoppas allt är bra med er!
Vaknade runt 10 idag och satte mig vid datorn direkt och kollade lite saker. Värmde upp vitlöksbaguetter sedan till familjen och vi åt alla tillsammans. Har precis sminkat mig och vi ska snart åka till Stenhagen hem till min morbror och hälsa på den nya bebisen Adham Adriano :)
Ska tvinga Tagreed platta mitt hår för jag är så jävla lat idag och orkar inte göra något just nu!!

Idag är det Kulturnatten i Uppsala och då brukar alla Uppsala bor samlas på stan och lyssna på musik och göra en massa roliga aktiviteter. Jag ska nog till Salt ikväll med några kompisar och sitta där i några timmar.
Det blir nog ingen mer uppdatering, men lägger in en massa nya bilder imorn :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0