11/9 - 09

11 september idag, alltså det har gått 8 år sen terroristattackerna på World Trade Center. Jag kommer fortfarande ihåg mycket av den dagen. Alla visste om det och pratade om det hela tiden. Vi hade till och med en tyst minut i skolan på grund av det som hände. Allt på TV handlade om det som hade hänt i USA och det stod om det i varenda tidning. Det var något stort!

Aja, back to reality. Igår hade jag mitt prov om hinduismen och buddhismen och det gick väldigt bra. Hade lite små panik innan och i början av provet men lugnade ner mig sen och skrev så mycket så att mina fingrar svullnade upp efteråt. Efter provet så hade vi socialkunskap men vi fick en gruppuppgift istället där vi skulle skriva om mordetTherese Rojo. När vi var klara med den analysen så åkte jag hem.
Var hemma en stund och sen åkte jag hem till Yeliz och Melissa där Sefika var. Var där en stund och senare på kvällen åkte jag hem till Jossra. Det var vad jag gjorde igår.
Förresten, vi startade en blogg igår om vårt projektarbete där vi ska skriva om hur vi mår när vi utför dieterna. Den kommer startas någongång i slutet av september så det är bara att gå in och läsa när ni känner för det. www.duervaddueter.blogg.se. Finns även länk under bloggar jag läser.
Börjar 12.30 idag och vaknade för 2 timmar ungefär. Kunde inte sova! Ska upp och sminka mig lite nu och sen ta bussen till skolan kvart i 12. Ni får ha det så bra :)

Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0