10/9 - 09

Godmorgon :) Hoppas allt är bra med er. Själv är jag nyvaken och ska ta bussen till skolan om en halvtimme och träffa Johanna och Madde för att prata lite om projektarbetet och ansöka om pengar. Jag var knappt hemma igår men jag hann plugga lite ändå. Var hemma hos Jossra en stund innan jag var tvungen att gå hem och duka inför middagen. När jag hade gjort det så gick jag ut och satte mig med Johanna utanför Gottsundaskolan. Var hemma innan 21 och kollade på The Bachelorette (Jag är fortfarande arg för att hon inte valde Jason) och så fick vi besök från Bebisen som var väldigt busig. Han kom in i rummet hela tiden och la sig i min famn tills någon kom och hämtade honom och sen kom han tillbaks och la sig i min famn. Bästa känslan är att ligga bredvid en Bebis, ÄLSKAR känslan!! Han gjorde mig glad för stunden och när han gick hem så började jag mitt pluggande. Läste allt i boken, anteckningarna och häfterna och det tog två timmar. Jag var så jävla tröött efter det så jag somnade direkt och vaknade för en stund sen. Helt sjukt, nästan alla mina drömmar inatt handlade om hinduismen och buddhismen och i sömnen så försökte jag klura ut vilka frågor som skulle komma med på provet haha jaa så blir det när man pluggar för mycket. Ska ha provet om 4 timmar ungefär och hoppas verkligen att det går bra!! Eftersom vi intensiv läser religionskunskap A kursen så måste jag satsa extra mycket på den kursen. Kursen går slut vecka 47 och vi ska ha två till prov till dess. Jobbigt, men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa. Aja, nu ska jag fixa lite saker innan jag tar bussen till skolan. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0