Introduktionskurs + Jossra

Idag var jag som sagt på handledningskursen för körkortet och det gick väldigt bra. Det blev lite långtråkigt då och då men det var också intressant ibland. Man fick lära sig grunderna för att kunna köra bil och hur man ska kunna samarbeta med sin handledare så att man kan lära sig köra på bästa sätt. Rasterna var ändå bäst för då fick man smörgås och varm choklad :D hahaha fan vad skönt det känns att få det gjort, nu är det bara att skicka in intyget och annat papper till länsstyrelsen, vänta på svar, och sen bara sätta igång med övningskörningen och förhoppningsvis så har jag körkortet i handen innan sommarlovet. HOPPAS ! :D

Efter kursen tog jag med mig Bebisen hem till Jossra tills hans föräldrar kom och hämtade honom och då kom Rafa upp till Jossra istället. Vi planerade lite inför lördagen då jag ska fira min födelsedag. Hoppas lördagen blir en lyckad dag, skulle behövas just nu efter allt jag har gått igenom de senaste månaderna. Jävla skola! Jag kom nyligen hem och ska snart börja plugga.

[ ]Har en bokrecension som ska lämnas in veckan efter lovet. Boken som heter Jane Eyre och är skriven av Charlotte Bronté är på 550 sidor och jag har 200 sidor kvar, och bara två dagar på mig att läsa de sidorna eftersom jag kommer vara upptagen resten av dagarna under det här lovet. Undrar hur det kommer gå? Bäst att sätta igång nu!

[ ]Ska även skriva ett tal om hur världen kan förbättras som ska hållas i aulan i skolan om två veckor. Är skit nervös haha och har ingen aning om vad jag ska skriva om. Är det någon som kan ge tips om hur världen kan förbättras? Skulle vart tacksam om någon kunde ge mig ledtrådar om vad jag ska skriva om, för jag har hjärnstopp inom det här ämnet.

Här bjuder jag på en bild på gula och röda gubben :D


Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0