Gästblogg: Sara. Z

Sara här! =)

Hejhej alla Safis läsare. Visst är Safi er favoritbloggare? Ja det vet jag att hon är.
Själv tycker jag att hennes blogg är bra förutom att ibland brukar hon skriva
böcker. Menmen det får man stå ut med.. Take it or leave it. Sitter här i
Safis rum med henne, Rafa och Berfin. De gaggar allt för fullt. Vet inte vad jag ska
skriva mer än att läs min blogg. Länken finns i början av inlägget. Även om jag inte
uppdaterat på rätt så länge eftersom att min internet strular hemma. Men börjar
igen som vanligt på onsdag för då kommer förhoppningsvis mitt internet! Och
min blogg är kanske inte så intressant men whatever..
Tänkte berätta lite om min dag. Har bara vart på skolan och haft en vanlig skoldag.
Efter skoltid kom Berfin och vi var kvar i nån tjejgrupp i skolan. Efter en stund blev det
tråkigt så vi rörde oss hemmåt till mig. Bytte om snabbt och nu sitter vi här. 
Nu ska jag vara social, hehe. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0