Gästblogg: Johanna och Madeleine

heejdär! Nu får vi äran att skriva Safis 1000de blogginlägget, den ni ;) de va inte dåligt va.
Vi har precis suttit och gjort slingor i mitt hår (johannas) det tog över två timmar, lång tid. Det var länge sen vi umgicks alla tre och sov hos Safi samtidigt så ikväll bestämde vi att vi skulle ha myskväll<3

1000:e inlägg och grejer... Jo, flitigt bloggar lilla oushu... Idag har vi varit alla tre, gjort lite grejer och sådär. Dendär viktväktar nyttigheten Safi snackade om vet jag inte riktigt hur de blev med. Jag & Johanna åt en varsin kebab tallrik sedan köpte vi godis i Willys. Nja, jag vet inte riktigt om det är direkt Vikväktar föda, men aja ibland måste man ju få fuska?
Vi färgade Johannas hår & nu är hon blondie, weeei en frände till, haha.
Nej, men skoj att vi umgås alla tre iallafall. Och känner mig väldigt ärad att skriva detta inlägg!

Puss puss! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0