. . .

Har man tråkigt så är det bara att gå in på Nadias blogg för där hittar man alltid såna här listor som man kan fylla i under sin tråkighet. Tack Nadia för att du finns och sysselsätter mig :D

Vilken svordom använder du mest? Fan..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Vanligtvis på 6.40 men snoozar alltid :D
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En bil och kläder.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? Nyss :P haha
Vad åt du till middag senast? Mammas hemgjorda piroger med köttfyllning, skit gott!
Kan du vissla? Det är klart, men inte högt.
Tittade du på tecknat när du var liten? Japp, älskade Lejonkungen!
Äger du några popband t-shirts? Nej.
När flög du senast? 5 maj, då jag kom hem från Milano :(
Pratar du några andra språk? Arabiska, engelska och lite italienska.
Har du gråtit offentligt? Ja, när jag var bebis säkert.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vill ha en liten tatuering i ryggen eller ankeln, som ska symbolisera något viktigt för mig, vad vet jag inte än.
Vad har du med dig in på bion? Chips och godis.
Vad har du för väder? Vet inte, tror det smådroppar regn just nu ute, palla gå och kolla.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Religionskunskap A.
När sov du senast på golvet? Golvet? Aldrig, men har sovit på madrass och det kanske var för över ett år sen.
Vilken är din favorit drink? Sex on the beach och Razzer.
Gillar du din boendesituation? Älskar det, har bästa utsikten haha.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Beror på, ibland 4 och ibland upp till 8 timmar.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, inte alltid.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, är en duktig elev ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20 :D då jävlar är det systemet som gäller (driver..not :P)
Tror du på liv på andra planeter? Jag vet inte, har inte funderat på det så mycket.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt löser sig till slut, det är bara att ha tålamod. Efter regn kommer sol ;)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JAAAA, har krävt av Jossra att ge mig det som present när jag fyller 20 år :D
Tycker du om att krama folk? Aaa.
Äger du en digitalkamera? Nej, använder mobilen för att fota.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen särskild.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, men det kan också bero på vem det är.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, varför skulle jag?
Är du mörkrädd? Har nyligen blivit lite mörkrädd när jag är helt ensam ute och ska gå igenom en läskig väg när det är mörkt, då jävlar springer jag nästan haha
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, cigg och nycklar.

Kommentarer
Postat av: LARA

Jag tror värkligen inte att det finns en anledning med att dem sitter och skriver "din pappa" på min blogg, vart kom han in ifrån?. Jag har respekt mot dig eftersom du är äldre, men jag tycker värkligen inte att du behöver dra dig in i något bråk som igentligen handlar om mig sara och berfin. Och jag förstår inte varför rafa kom in i bilden. Du har ju ändå bara hört deras sida av allt, och inte min.

2009-10-29 @ 10:54:37
URL: http://llaras.blogg.se/
Postat av: Safi

Du skrev "din mamma" till någon av tjejerna och då fick du det svaret. Vad förväntar du dig att få tillbaks som svar när du själv skriver förnedrande saker?

Jag vill inte ens lägga mig i, men när du skriver om min syster så lägger jag mig i oavsett vad det handlar om.

Om du ber din syster att inte lägga sig i bråket mellan dig, Sara och Berfin så ber jag min syster också att inte lägga sig i

2009-10-29 @ 13:50:33
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Nadia

HAhahahahaha för all del!

2009-10-29 @ 18:40:20
URL: http://lejlush.blogg.se/
Postat av: LARA

jag skrev din mamma till den anonyma personen

för den anonyma personen satt och psyka mig

hur skullle jag kunde veta att det var sara,berfin eller rafa?

det handlar inte om rafa och jag har inte skrivit ngt om rafa på min blogg så du behöver inte lägga dig i. eller hur?

om dem är mogna själva kan dem sköta ett bråk själva.

2009-10-29 @ 18:46:10
URL: http://llaras.blogg.se/
Postat av: Safi

Du borde ha tagit reda på vem det var först innan du skrev "din mamma" precis som du tog reda på det för någon dag sen. Du borde ha tänkt på det innan.

Du kanske inte har skrivit något om Rafa på din blogg, men du har lagt upp MIN IP adress på din blogg och jag har ingenting med saken att göra, så om du inte tar bort bilden så kommer jag lägga mig i. Sen är det upp till er hur mycket ni vill bråka.

2009-10-29 @ 23:38:36
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Midia

Vad är lösenordet till johannas blogg?:)

2009-10-30 @ 23:29:23
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Safi

Midia: Du får fråga henne om den :)

2009-10-30 @ 23:46:40
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0