. . .

Namn: Safi Elmasri
Jag kommer från: Palestina
Jag är just nu: Väldigt trött.
Tycker du om någon just nu: Kanske, kanske inte.
Jag samlar på: Tidningar.
Gröna eller röda äppeln: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jossra, Madeleine eller Johanna.
Gillar du golf: Har aldrig spelat (tror jag)
Vilken tid gick du upp idag: 11.
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, hemma hos Yeliz.
Har du strumpor på dig nu: Nopp.
Hur svarar du i telefon: Hallå?
Är du ensam nu: Jaa.
Vad ska du göra sen: Kolla klart på Desperate Housewives.
Vad ska du göra imorgon: Ska på handledningskurs för körkortet med morbror och bror.
Var vill du bo när du blir stor: Uppsala, Stockholm eller utomlands. Har ingen aning än..
Är det okej att gråta: Ja.
När grät du senast: Det var ett tag sen.
Vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren såklart!
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej faktiskt inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, shoppa och ge till mina föräldrar.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte.
När går du upp ur sängen på en helgmorgon: Beror på, nu har jag en period då jag går upp tidigt runt 10,11 men ibland brukar jag gå upp vid 13,14.
Har du piercing: I öronen bara.
Vill du gifta dig: Självklart, men inte just nu!
Är du bra på att laga mat: Helt okej.
Gillar du att dansa: Nej.
Är du flygrädd: Nej, älskar att flyga!
Hur vig är du: Är inte vig alls.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller Apelsinjuice.
Vilken är din favoritglass: Vanilj.
Tror du på ett liv efter döden: Ja på sätt och vis gör jag det.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips och kakor.
Lever dina föräldrar tillsammans: Japp.
Vilken ögonfärg har du: Bruna.
Vilken hårfärg har du natuligt: Brunt.
Vilka hårfärger har du haft: Svart, röd, ljusbrun, mörkbrunt.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Aa nångång.
Biter du på naglarna: Aldrig, skit äckligt. Tänker alltid på att det innehåller lika mycket bakterier i naglarna som i en toalettring.
Är du beroende av något: Ja, av cigg och mina vänner och familj.
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker träna 1 gång i veckan, men det är inte alltid det blir så.
Senaste låt du hörde: Jason Derulo - Whatcha Say.
Vad gör du på helgerna: Vilar, umgås med vänner och familj, slappnar av och försöker att ha kul.
Brukar du bädda sängen: Alltid!
Hur många timmar sover du på en natt: Beror på, men oftast 7,8 timmar.
Senaste bok: Om jag kunde drömma (Första Twilight boken) av Stephenie Meyer.
Saknar du någon nu: Aaa.
Vem ringde dig senast: Pappa.
Vad är du allergisk mot: Inget alls.
Var du glad igår: Väldigt glad.
Vad är din favoritfärg: Svart.
Sminkar du dig: Inte alltid, men oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0