Athenas fest

Hej alla läsare.. Kom precis hem från Athenas fest. Det började med en middag med typ 25 pers och avslutades sedan med en fest med ungefär 120 pers. Middagen bestod av klyftpotatis, kyckling, tsatzikisås och sallad. Väldigt gott! Jag, Nadia, Johanna, Seiran och Madde delade present. Vi hade tryckt in en bild på Athena när hon var liten och gjorde the crazy eye på en tröja och sedan tryckt hennes namn med på tröjan. Hon blev väldigt glad. Det var kul och verkligen en lyckad kväll. Min pappa kom och hämtade mig för en stund sen med en bil som inte var hans, och han körde på någon grej så det blev punktering haha lite knaas! Bilen var helt konstig. Föraren satt på på höger sida istället för vänster :S Det var tydligen en brittisk bil..
Aja, nu ska ni få se en massa bilder från kvällen!
























Kommentarer
Postat av: Midia :)

Det var mig fasen en snygg klänning Johanna har på sig ;D

2009-10-11 @ 04:56:31
URL: http://midias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0