7/10 - 09

Hej :) Idag skulle vi ha provat studentmössor i skolan men eftersom Säpo kom till vår skola och informerade oss om deras verksamhet så missade vi våran tid. Så vi fick en tid på fredag istället då det är öppet hus :D Efter skolan så tränade jag med Tagreed i skolans gym i ungefär 2 timmar och tjänade 3 points som jag ska spara till helgen :D.
När jag kom hem så började jag kolla på Desperate Housewives men hann inte kolla klart för Jossra kom förbi och störde mig hahaha. Vi gick till centrum där vi mötte Sandra och sen gick vi hem till Jossra och chillade. Efter ett tag kom även Peyman och Wafa. Kom hem för en stund sen och ska fortsätta kolla på Desperate Housewives nu.


Pratade med Madeleine och Adi nyss på telefon. De är riktiga oushus! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök min blogg, ställ frågor, frågestunden är igång for the first tiimee:)

2009-10-07 @ 21:43:46
URL: http://kadir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0