5/10 - 09

Hade mitt religionsprov idag om judendomen och kristendomen på morgonen idag. Satt uppe till 12 på natten igår och bara pluggade, och ändå kändes det som om jag inte kunde allting, men jag orkade inte plugga mer och somnade. Vaknade med värsta ångesten på morgonen och försökte plugga lite på bussen. Jag gjorde provet i alla fall fast all ångest och jag tror det gick riktigt bra faktiskt. Var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara, men jag vet att jag skrev helt fel på en fråga.
Hade ingen filosofi och ingen psykologi idag och på italienskan så fikade vi med Jordan :D
Slutade 13.10 och gick till biblioteket där jag satt till kl 17 och bara arbetade med projektarbetet med Johanna och Madeleine. Det gick riktigt bra fast det var väldigt tröttsamt att sitta i flera timmar.
Kom hem för en timme sen ungefär och började skriva på mitt filosofi arbete. Har valt att skriva om abort och jag blev klar på en halvtimme. Det gick fort!
Nu har jag ingenting att göra, så jag ska kolla på The Vampire Diaries. Har 2 avsnitt kvar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0