30/10 - 09

Hej! Idag åkte jag in till stan runt 11 tiden och träffade Johanna utanför Ghadas jobb som pratade med en fotograf från en modellagentur som ville ha Johanna med i agenturen. Vi pratade lite med gubben och han visade foton som han hade fotat och sen bjöd han Johanna på deras invigning som de ska ha imorn. Fatta vad kul, att en gubbe kommer fram och frågar om man vill bli modell. Lönen var bra också, så varför inte? Hoppas det går bra för Johanna imorn :D
Vi gick till Länsstyrelsen men de hade stängt kl 11 idag eftersom det är någon speciell helg idag tydligen. Vi vandrade tillbaks till Ghadas jobb, restaurangen Korfu, där hon bjöd oss på gratis mat. Vi satt där ett tag och åt, och sen gick vi runt på stan lite och satte oss i Storken och drack caffe latte och varm choklad.
Åkte hem runt 14 och gick och hämtade Bebisen från dagis och lämnade sedan hem honom till hans mamma.

Jag: Jag tror Bebisen har fått en ny fröken för hon frågade om jag var hans mamma. Och jag sa JA.
Ghada: Men vad fan, du kan inte säga att du är hans mamma.
Jag: Varför inte? Det är kul när folk tror jag är hans mamma hahaha



Nu har jag varit hemma ett bra tag och ska snart gå och handla inför festen imorn och sen ska jag nog vara hos Ghada resten av kvällen och fixa lite saker inför imorgon.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0