29/10 - 09

Hej! Har suttit hemma nästan hela dagen och bara pluggat. Läst den där jävla svenska boken och har bara 120 sidor kvar som jag måste läsa ut helst ikväll innan jag går och lägger mig.

Fick besök från Athena och Jasmin K idag också. De kom och hälsade på en stund :D Alltid roligt med mina bästaste klasskamrater!

Gick hem till Jossra också idag där Zelal var. Vi vilade lite och kollade på The Hills, alla var helt trötta på livet hahaha. Kom hem för en stund och har precis fixat lite saker inför imorgon.

Ska snart börja läsa min bok igen, och sen försöka sova. Ska vakna tidigt imorn för ska till länsstyrelsen och till Ghadas jobb. Ska tvinga henne att bjuda på gratis lunch :P

Nu är det bäst att jag sätter igång med läsningen. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: LARA

Det är riktigt svårt att ta reda på vem som komenterar en blogg, man kan inte hitta upp ip adresser utan polisens hjälp. Jag skrev aldrig din mamma till rafa, jag skrev det till den ANONYMA personen. För att den phsyka min hjärna och jag har all rätt till att kalla den ANONYMA personen vad jag vill, men rafa har INGEN rätt till att säga din pappa till mig eftersom hon vet vem hon säger det till, och det visste inte jag. Jag är mogen, skulle jag säga din mamma till någon utav dem så skulle jag säga det face to face och inte genom datorn!. Sitter du och hotar mig nu?, asså du är 18-19 år och sitter och bråkar med en 14 åring, genom datan. Jag kan ta bort DIN ip adress, visst men bilden kommer jag inte ta bort. Eftersom det är min blogg, och den har inget med dig att göra.

2009-10-30 @ 01:35:30
URL: http://llaras.blogg.se/
Postat av: Safi

Lillen, det är inte så att jag vill bråka med dig eller att du ska känna dig hotad. Är som sagt mycket äldre än dig, och att sjunka ner till din nivå, ja du, där går min gräns.

Jag tycker att du kan få skylla dig själv att du fick "din pappa" som svar eftersom du skrev "din mamma" först, även om du visste vem det var till eller inte. Du visste ändå att det var någon av dina bloggläsare!

Du har gjort en skit stor sak av ordet "din pappa", snälla fan, ni använder det som skällsord minst 10 gånger per dag.

Bilden har visst något med mig att göra för du invadiliserar dig in i mitt privatliv. Det är min dator, men Rafa sitter också på den, och om det är något som kommer upp med min IP address på din dator igen så skulle jag uppskatta om du pratade med mig först om det innan du lägger upp en bild på det.

Säg mig, hur har jag hotat dig? Jag sa att jag kommer lägga mig i om du inte tar bort min IP adress. Ser du det som ett hot, helt seriöst?

2009-10-30 @ 09:46:43
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0