28/10 - 09

Idag ska jag äntligen gå på handledningskursen för körkortet med min morbror och bror. Jag har alltid sagt att jag ska ha körkortet samma dag då jag blir 18, men så blev det inte, och nu är jag 19 och det är dags att börja nu tycker jag. Ju tidigare man börjar desto större chans är det att man tar körkortet någongång. Känns skönt nu att jag snart ska gå på kursen och sen bara sätta igång med att övningsköra. Mitt mål är att ha körkortet innan jag tar studenten. Alltså jag har ungefär 6 -7 månader på mig. Hoppas jag klarar av det :) Hoppas inte kursen är tråkig för den är ganska lång, från kl 16.50 - 20.30 men när man verkligen vill något så gör man det intressant :P



Snart är jag den gula gubben på bilden :D

Kommentarer
Postat av: Jossra

HAHA snart är jag den röda :P

2009-10-28 @ 14:43:15
Postat av: Safi

Jossra: Det kmr va riktigt hejdå amo mostafa o 7alto wejdan, ni kmr inte få se Jossra så ofta längre hahahahahaha

2009-10-28 @ 15:28:57
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0