27/10 - 09

Hej :) Förrigår så hade jag, Johanna och Madeleine en tjejkväll och båda två övernattade hemma hos mig.
Igår vaknade vi runt 12, lagade mat och bara tog det lugnt tills Madde åkte hem runt 4 tiden. Jag och Johanna gick då och mötte Rafif, hämtade Bebisen och promenerade till centrum och köpte godis och postade brev.
Sen gick vi hem till Banaz där Rojda var.
Bebisen lekte med Banaz dotter och hade skit roligt med henne. Gick förbi Jossra en stund, och sen gick jag tillbaks hem till Banaz och träffade tjejerna där igen och åt mat, sen lämnade jag hem Bebisen (som knappt ville gå hem), var där en stund innan jag gick hem, packade lite saker och fick skjuts hem till Yeliz. Sefika var där :D, men ingen Melissa :( Vi kollade på en skit bra film Ghost of Girlfriends Past och tittade på några avsnitt av Vänner och sen somnade jag. Sov inte så bra för den nya bebisen som heter Tarek förresten, grät nästan hela kvällen, gullungen :)
Vaknade runt 11 tiden, bytte om och sedan gick jag hem till Jossra och var där en stund innan jag begav mig hem. Athena kom och hälsade på och har vart med henne hela dagen. Hon åkte för en stund och snart ska jag åka tillbaks hem till Yeliz för att hjälpa henne med tvätten, men jag sover troligen hemma ikväll.
Nu är det bäst att jag börjar röra på mig!
Ha det bäst!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0