23/10 - 09

Provet gick faktiskt skit bra idag. Jag satt uppe igår till kl 2 på natten och sammanfattade alla häften vi skulle plugga på och allt jag sammanfattade kom med på provet så där hade jag riktig tur. Efter provet fick jag mitt slutbetyg på religionskunskapen och jag fick VG :( Blev lite besviken för jag ville ha MVG, men skitsamma. VG är bättre än G i alla fall. Efter skolan så promenerade jag ner till stan och köpte en blå dräkt med spiderman tryck till Yeliz nya unge (som fortfarande inte har något namn) och sen gick jag till centralstationen och mötte upp Sefika och så tog vi bussen hem till Yeliz där jag fick se den nya bebisen och han va så söööööt och så liten! Han är bara tre dagar gammal så man vågade knappt bära honom. Vi tittade på tv, åt och tog det bara allmänt lugnt. Jag mötte upp Jossra och så gick vi hem tillsammans och hämtade upp Wafa på vägen. Kom hem för en stund sen och har ingen aning om vad jag ska göra nu. Antingen kolla på någon film eller läsa svenska boken. Det återstår att se.. Här bjuder jag på en bild på den nya bebisen :D Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0