21/10 - 09

Har hunnit göra ganska mycket idag. Har fått besök av två familjer från släkten som kommit och gratulerat mig. 
Har äntligen lyckats skämma ut Raoas (enligt honom) så att han blev röd som en tomat. Tvingade honom att sitta med oss i vardagsrummet och äta tårta med min släkt. Skit kul att se honom skämmas, kolla ner på marken, och leka artig inför min mamma! 
Har tvingat lillebror att bjuda mig på mat ute, men på grund av den jävla dieten så orkade jag inte ens äta upp halva tallriken och jag tog dessutom BARNmenyn. Jag kan inte äta mycket längre på grund av att magsäcken har minskats, visst det är bra, MEN nu ville jag faktiskt kunna njuta av en kebabtallrik på min fuskdag eftersom jag inte kommer få äta fet mat på ett bra tag till. MEN NEJ, magen skulle hålla på och jävlas nu när jag var tillåten att äta kebab. Jävla cp magsäck! Fick även en box i ryggen som present från idioten Raoas för att jag skämde ut honom tidigare, men det var så jävla värt det! hahaha
Gick förbi Ghada också lite snabbt och lämnade lite saker med lillebror sen sprang vi tillbaks hem för att äta tårta en gång till. Den här gången blev det den franska chokladtårtan och den var skit god!
Fick en till present.
- Örhängen (Ur&Penn) från Jazz.


Jag med den yngsta i släkten: Jones <3
Gullig, sover med munnen öppen hahaha



Jag har haft en underbar dag med familjen, vänner och släkt.
Tack igen allihop för alla gratulationer <3

Kommentarer
Postat av: Athena

OMG OMG OMG NEJ NEJ JA DÖÖÖÖÖR FYFAN VA SÖÖÖT!!!!!

HEIII DIN LILLIII GOOOSSIIIING :D låt mig få äta upp honom

2009-10-22 @ 19:04:03
Postat av: Athena

OMG OMG OMG NEJ NEJ JA DÖÖÖÖÖR FYFAN VA SÖÖÖT!!!!!

HEIII DIN LILLIII GOOOSSIIIING :D låt mig få äta upp honom

2009-10-22 @ 19:04:36
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEEEEIIIIIIII DIN LILLA GOSEEE JAG DÖR OCKSÅ FLERA GÅNGER OM!!! MIIIIIIIHIIIII SÖÖÖÖÖÖÖÖTNOOWSEN, ABOSHUUUUUUUUUUUUUU!!!

2009-10-25 @ 22:59:36
Postat av: Safi

HAHAHAHA ni är så sjuka. Bebis är fett söööt

2009-10-26 @ 14:27:19
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0