19/10 - 09

En helt vanlig skoldag idag, men fick veta lite saker som gjorde mig upprörd och chockad. Trodde aldrig att en viss person skulle svika mig så mycket som hon har gjort. Det är inte alltid man vet vart man har sina närmaste vänner. Efter skolan så träffade jag på Jossra ute så jag följde med henne hem och var där en stund.
Fick världens bästa överraskning när jag kom hem. Bebisen var nämligen här :D Jag tog ut honom en stund på promenad med Johainna, och sen gick vi tillbaks hem till mig och kollade på TeleTubbies och Nalle Puh. Jag har nyligen börjat tycka om tecknade tvprogram och serier och Nalle Puh är faktiskt bra, men Lejonkungen är bäst! :P


Bebisen gick precis och jag ska börja plugga snart på det jävla socialkunskaps provet som jag har på fredag!

Juste, jag fick veta vad jag fick på det där psykologiprovet som jag "nästan fuskade" på och jag gick G som tur var, hahaha. Fick bara 9 poäng av 29, skit dåligt, men jag klarade mig i alla fall :) haha

Ni får ha det så bra :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0