18/10 - 09

Har varit med Jasmin Khalifa och Bebisen hela dagen. Vi gick till centrum och köpte mat till Bebisen, men han var inte så hungrig. Efter så gick vi runt lite och promenerade. Jasmin drog hem typ runt 18 och då gick jag och fixade lite saker, och sen gick jag hem till Ghada och var där en stund.

Bebis kollar på TeleTubbies :D



Nu är jag hemma och har besök av världens bästa Lamja <3


Jag: Lamja, öppna min låda. Har godis där.
Lamja går och öppnar min låda, hämtar godiset och ger det till mig.
Jag: Vill du inte ha?
Lamja: Nej, jag äter inte så mycket längre. Jag blir mätt av luften.
Jag: Va, vadå mätt av luften?
Lamja: Ja, jag blir mätt av luften. Jag behöver inte äta.
Jag: Okej :S :S :S


Hahaha Lamja är bäst och får mig alltid att skratta med hennes sjuka kommentarer <3

Kommentarer
Postat av: Athena

HEIII DI LILLIIII GOOOSING!

2009-10-18 @ 21:11:45
Postat av: Athena

HEIII DI LILLIIII GOOOSING!

2009-10-18 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0