15/10 - 09

Hej alla läsare :)
Igår var jag med Jossra och Jasmin K hemma hos mig hela kvällen. Det var meningen att vi skulle plugga, men det blev inte av. Istället satt vi och pratade om allt möjligt och planerade inför min födelsedag. Efter att de stack hem så fortsatte jag skriva på mitt hemprov om islam och jag blev klar med hela under två timmar. Fett skön känsla att få det gjort!
Vaknade med värsta mensvärken idag, men drog ändå till skolan och gick på alla mina lektioner. Kom hem för en stund sen och väntar på att Jasmin ska komma och då ska vi till centrum för det hann vi inte göra igår. Jag behöver mitt godis som jag kan äta under dieten!!!

Nu har jag bara ett prov kvar att göra innan höstlovet (socialkunskap) och det ska göras nästa fredag så kan vila lite nu i några dagar innan jag måste börja plugga igen. Skulle egentligen ha filosofiprov också nästa vecka men det blev framflyttat till veckan efter lovet.
Nu ska jag skriva lite på min loggbok. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0