14/10 - 09

Hela den här dagen har varit helt onödig. Stressar sönder mig för att inte komma försent till skolan (Jasmins fel) och när jag väl kommer fram så får man veta att första lektionen är inställd. Sen får man veta att sista lektionen är frivillig. Då var det bara en lektion kvar, italienskan. Jordan (min italienska lärare) är sjukskriven och vi har hennes man som vikare, så jag gick och frågade honom om jag kunde få en uppgift istället, och det fick jag och då åkte jag hem. Så fort jag kom hem kollade jag på Desperate Housewives och sen halva Gossip Girl avsnittet. Tog en paus och gjorde italienska uppgiften och sen en samhällsuppgift som egentligen är till nästa vecka, och sen fortsatte jag kolla på Gossip Girl.

Nu väntar jag på att Jasmin Khalifa ska komma, sen ska jag tvinga med mig henne till centrum för att köpa godis som jag faktiskt får äta under dieten.


Ni glömmer väl inte att läsa om hur det går mig, Johanna och Madde under dieten?
Det kan ni läsa om HÄR!

Nu ringde Jossra och ville plugga, så hon ska komma hit nu :D :D så jag ska passa på att skriva lite mer på mitt hemprov om islam som ska lämnas in på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0