(F) 13/10 - 09

Hej. Provet gick åt helvete!! Det svåraste provet jag någonsin har gjort !! Jag messade Jasmin. K under provet och skrev 17 (behövde hjälp med fråga 17) men den idioten hade lämnat sin mobil där framme hos läraren. Tror ni inte läraren har sett smset och kommer fram och frågar vems mobil det är?
Jasmin: Det är min mobil.
Läraren: Aha, kan du läsa upp dina sms för mig?
Jasmin: Aa "kom till rökstugan" och "17".
Läraren: Är inte det från Safi i den här klassen?
Jasmin: Nej nej, det är en annan Safi, en somalie som också går i den här skolan.
Läraren: Jaha, du vet väl att man kan fuska genom sms?
Jasmin: Nej, kan man?

Mitt hjärta gick i 180! Har aldrig varit så rädd, men som tur var så räddade Jasmin mig.
Ska ALDRIG mer messa någon under ett prov, det har jag lärt mig nu!

HAHAHA, men aja, provet gick dåligt, så får satsa lite mer till nästa gång.

Nu ska jag hem till Jossra. Hejdå


Kommentarer
Postat av: serri

HAHAH asså ni e sjuuka

2009-10-15 @ 20:13:28
URL: http://nejad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0