12/10 - 09

Hej. Kom hem för ett par timmar sen och ska snart börja plugga inför det stora psykologi provet imorn som är på fyra sidor. Det mesta som ska pluggas in finns ute på nätet t.ex. en blogg på ungefär 30 sidor som dessutom är på engelska. Orka läsa en blogg om olika experiment inom psykologi särskilt på engelska :S Har jätte mycket skolarbete att göra innan höstlovet och jag vet inte hur jag ska hinna med allt.

[] Psykologi prov imorn!
[] Hemprov om islam på fredag.
[] Filosofiprov nästa tisdag.
[] Socialkunskapsprov nästa torsdag.

Dessutom har jag en bokredovisning som ska lämnas in veckan efter höstlovet. Läser boken Jane Eyre som jag sedan ska skriva en bokredovisning om. Den är på mer än 500 sidor, och jag har läst ca 100 sidor och jag vet inte hur jag ska hinna läsa 400 sidor under en vecka plus hinna analysera boken! Det blir för mycket för mig och jag känner bara att jag vill hoppa av skolan nu när jag får så mycket press på mig. Men nej, det kommer inte hända!

Nu ska jag börja plugga. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0