The Vampire Diaries + Surf the channel

Tittade nyss på The Vampire Diaries. Den är så beroendeframkallande!



Det var någon som frågade mig häromveckan om hur jag tittar på alla episoder. Det är inte så att jag laddar ner avsnitten. Finns en bra hemsida där alla serier och filmer finns att titta på helt gratis.
Om ni också vill titta på era favoritserier utan att ladda ner så gå in på www.surfthechannel.com, sök på serien ni vill titta på. Om det är en tv-serie ni vill titta på så tryck på television och om det är en film ni vill titta på så tryck på film. Det är inte svårare än så. Sen klickar ni på serien/filmen, avsnittet ni vill titta på och välj sedan megavideo länkarna. Tryck på watch the video och sen klicka på den lilla rutan där det står click here.
Nackdelen med att titta gratis på megavideo utan att ladda ner filmen är att man bara kan titta på serien/filmen i 72 minuter och sedan får man vänta i 54 minuter innan man kan titta i 72 minuter igen. Det är inte så jobbigt som man tror det är att vänta och man blir van efter ett tag.

Så, nu vet ni hur jag tittar på alla serier.
Gå in HÄR och titta ni också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0