New Moon

Filmen som nästan alla har väntat ett år på att få se har premiär om 10 dagar :D Snart är dagen kommen som nästan alla har längtat efter. Det ska tydligen vara en Twilight + New Moon kväll en dag innan premiären och jag fattar inte hur jag kunde ha missat att det skulle komma en sån kväll. Alla biljetter är redan bokade och det finns inte en enda plats kvar i biosalen. Fan, för jag ville verkligen gååå på den!! De som har biljetter för den kvällen har verkligen tur som får se filmen en dag innan alla andra. Själv så är jag inte så säker på att jag kommer gå på premiären för brist på pengar, men jag ska försöka i alla fall och om det finns biljetter kvar så är det säkert att jag kommer gå på premiären :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0