Hur jag träffade Athena

Nu vill Athena ha något att läsa om på min blogg och hon kom på förslaget att jag ska skriva om när jag träffade henne för första gången. Vi träffades första gången under första dagen på gymnasiet. Klev in i klassrummet och såg att det nästan bara var svenskar i min klass förutom ett ansikte som stack ut från mängden och det var iraniern Athena. Vi var de enda utländska tjejerna så vi klickade ganska snabbt och har umgåtts nästan varje skoldag sen dess. Vi har bråkat några gånger, mest under 1an, och inte pratat med varandra på flera veckor men vi har alltid löst konflikterna. Även om vi kan bråka ibland så kommer Athena alltid betyda mycket för mig fast hon kan vara skiit jobbig ibland. Hon kommer aldrig i tid, glömmer ofta saker, tappar ofta bort sitt matkort eller nycklar och har nästan ingen koll alls på när vi ska ha prov. Vill ibland bara dunka in hennes huvud i en vägg men det skulle jag aldrig kunna göra. Bra egenskaper med Attihoe är att hon är en väldigt bra lyssnare och man vet att hon aldrig kommer svika en hur mycket konflikter jag än har med henne så löser vi alltid det till slut. Precis som i en syskonrelation. Har aldrig träffat på en sån livlig tjej som Athena och när hon får sina flipp så får hon verkligen fliiiipp men trots att jag ibland vill dunka hennes ansikte i en vägg så hon har hon bra egenskaper. Hon är generös, bra lyssnare och rådgivare och dömer aldrig någon innan hon lärt känna den personen. Hon är väldigt social och väldigt rolig och hon vet hur man ska få en person att må bättre under dåliga dagar. Och därför är jag glad att jag har Athena i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Athena

HEIIII DI LILLII GOOOSIIING



Tack världens bästa Safi<4 Äntligen står det något intresseväckande och så finns de snygga bilder i din blogg wihooo:D haha driver



Du betyder också mycket för mig hjärtat my big sis love you mwaah <3



2009-11-19 @ 21:30:16
Postat av: jasmin

ahhaha och hur mycket betalade hon dig för att skriva allt de där?:P haha

2009-11-19 @ 23:02:07
Postat av: Madeleine

gulliiiigt du är saafi :D

2009-11-20 @ 09:55:59
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Jasmin: HAHAHAHA hon behövde inte betala något <3

2009-11-22 @ 21:49:43
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0