Gästblogg: Athena

HEIIIIIIIIIII alla gosungar!

Jag sitter nu här hemma hos bästa Safsi med bästa Jasmin och tare lungt på vår lediga dag:D
Vi har kommit halvvägs med vår redosvining från Samhälle C (applåder till oss) vi ska fortsätta med resten imorgon på vår 3 timmar långa håltimme (om vi inte fastnar i cafeterian)

Vädret är ruttet, kallt och grått men Safi har tänt rökelser över hela rummet som gör satt vi får de lite mysigt iallafall:).
Vädret här får mig att vilja resa bort, långt, långt här ifrån! Får mig att tänka på Milano resan som vi åkte på i våras med vår italienska klass och det var verkligen DUNDER, take me back:(
Saknar våra vänner där ifrån som pratar riktig banan engelska! hahaha
"SWEDISH PEOPLE WE NEED TO STAY UNITED"
"YOU LIKE?"
"It's okeeeyyyy"

Hahahah XD


Förhoppningsvis så kanske vi får åka nästa april igen, om skolan ger oss pengar.
Ni ska höra Jasmin nu, hon ligger och tittar på American funniest home videos och skrattar med sitt höga häx skratt hahaha SKADEGLÄDJE till mmmaxxxx.

Men nu ska jag fortsätta umgås med mina gosungar:) Ha de så bra CIAOOO

Utanför Il castello in Milanoooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0