!"#¤%&/

Jane Eyre filmen: INTE SÅ BRA! Boken lockar absolut mer än filmen. Som tur var så kom Jossra hit och det ledde till att jag stängde av filmen och slapp kolla på den. Bakade kladdkaka och umgicks med småsyskonen. Lyckades även skrämma Jossra och det var det bästa med den här dagen. Hennes min och skrik var oslagbart HAHAHA!

Har varit väldigt duktig idag. Har vart med Bebisen hela kvällen, tagit en långpromenad med honom så att han somnade och varit hemma hos Jossra. Trots att jag inte vart hemma så mycket så har jag ändå hunnit med att skriva mitt svenska tal och ett PM till talet. Stolt!
Nu är det bara det jävla filosofi talet kvar som MÅÅÅSTE skrivas imorgon och sen är jag klaaar med allt skolarbete som är till nästa vecka. På fredagen så har jag ett analys prov men det är inget man måste plugga på, och sen har jag inga prov planerade men det kommer komma. Känner på mig att det kommer vara ett helvete fram till jullovet.

Ska snart gå och lägga mig. Känns som söndag, men det beror på att jag inte gick till skolan på fredag.

Här bjuder jag på en bild på Jossra för 1 år och 4 månader sen.
Den dagen då Jossra var brun :P

Kommentarer
Postat av: Jossra

jag är brun nu oxå :p 8-)

2009-11-08 @ 12:39:45
Postat av: Safi

ja ja ja OKEJ Jossra :P hahaha <3

2009-11-08 @ 21:17:08
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: shirin

du är vit som snövit JOSSRA HAHAHAHA:P

2009-11-09 @ 00:32:14
Postat av: Jossra

Ni e bara avundsjuka.. för att jag är brunare än er :D :p

2009-11-09 @ 23:10:37
Postat av: Safi

HAHAHA WHAAT? Sen när har du varit brunare än oss? :P <3

2009-11-10 @ 13:40:16
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0