Bilder

När jag rensade igenom min dator idag så hittade jag en hel del konstiga och roliga kort och nu tänkte jag dela med mig av dom: Enjoy!


Johanna med senap i håret.
Johanna har lärt sig nu att man inte ska bråka med Mohamed.



Athena med arabiska danskläder i skolan.
Dock så gick hon inte runt i skolan med den outfiten hela dagen.



Flipp?


Säger inget? Ser inget?


Flying high!


Jossra: Vad gör hon?


SARA RAMLAR!


Ansiktmask helt rosigt rosa :P


Flipp på italienska lektionen?


Monster


3-åringar i parken!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaaha

2009-11-22 @ 22:47:19
Postat av: Jossra

Idiot :P

2009-11-23 @ 16:06:12
Postat av: Safi

HAHAHA

2009-11-24 @ 21:05:46
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0