5/11 - 09

Hade mitt filosofi prov idag och det gick ganska bra. Efter provet så slutade jag och nu är jag hemma och har precis kollat på One Tree Hill. Är lite efter, så har 8 avsnitt kvar att kolla på.
Imorgon har jag bara en lektion, socialkunskap, och jag tror inte jag kommer gå på den. Så min helg har börjat redan nu kan man säga. Skönt!
Igår var jag hemma hela dagen nästan. Gick förbi centrum för att kanske vaccinera mig men som tur var så var ledet fööör långt och ingen av oss orkade vänta så vi gick hem igen. Min mamma har hotat med att vi inte får resa i sommar om vi inte vaccinerar oss, så det är nog bäst att jag gör det snart.

Nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0