50 frågor om mig.

1. När grät du senast? - För över en månad sen.
2. Har du lätt för att bli kär? - Nopp.
3. Vilken låt är bäst just nu? - Akon ft. Jason Miller - Sucker For Love.
4. Är du snål eller generös? - Generös.
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Sarah Jessica Parker.
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - Chokladpraliner, lakrits och allt som är rött.
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Jag är väldigt öppen mot mina närmaste vänner men ganska tillbakadragen framför folk jag inte känner så bra.
8. Vad tar du med på en fest? - Väska, läppglans, present, mobil, nycklar.
9. Har du ett bra självförtroende? - Oftast.
10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller - Tyra Banks, Adriana Lima och Heidi Klum.
11. Om du fick vara man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Analyserat över hur killar verkligen tänker.
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Vara sig själv.
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - Justin Timberlake.
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Athena.
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - Ingen aning, lång tid kvar till dess.
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - Lägenhet.
17. När drack du alkohol senast? - Förra helgen.
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Sony Ericsson.
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Mina vänner, familjen och Bebisen.
20. Bästa boken du läst? - Shoo Bree och Twilight.
21. Nämn dina närmsta vänner - Jossra, Athena, Madeleine, Johanna, Jasmin m.fl.. 
22. Vad har du för planer för denna dagen? - Överraska mamma och vara med Jossra.
23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Jag pluggar samjuridik och kriminalteknik i Fyrisskolan.
24. Hur många barn vill du ha? - 4.
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Nej, faktiskt inte. Jag kanske har trott att jag älskat en person för stunden, men oftast så har jag lyckats glömma bort personen inom ett halvår, och då har jag inte riktigt älskat personen för riktig kärlek försvinner aldrig.
26. Vilka länder har du besökt? - Palestina, Dubai, Egypten och Italien.
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Falskhet, svek och ignorans.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Orlando Bloom.
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - En kväll med vänner.
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? - 21 oktober/Vågen.
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv? - De gör som de vill.
32. Film hemma eller bio? - Både och.
33. Vem fick du senast sms av? -  Rafa.
34. Vem ringde du sist? - Johainna.
35. Hur är ditt humör just nu? - Trött men ändå pigg.
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? - Min längd.
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Nej.
38. Är utseende viktigt för dig? - Nej.
39. Hur många konserter har du varit på? - Kanske 5, 6 stycken.
40. Något du inte kan leva utan? - Min mobil.
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - Kommer inte på någon just nu.
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Ja det är klart. Jag ser upp till mina vänner och min familj för att alla har olika egenskaper som man ser upp till.
43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Ja lätt.
44. Vad tycker du om adoption? - Skit bra. Jag skulle inte tveka på att själv adoptera en unge för att ge den ett hem och kärlek. Det är en bra möjlighet att hjälpa andra som har det lite sämre.
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Det är okej.
46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Ja det gör jag.
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - ?
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Komedi, drama och thriller.
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - Ingen speciell.
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - Har 130 kusiner, bodde i Stenhagen när jag föddes och älskar höjder.

Kommentarer
Postat av: johanna

saknar min gulleplutt <3

2009-11-28 @ 14:33:13
Postat av: Safi

Saknar dig med <3

2009-11-28 @ 16:58:21
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Midia

HAHAHA "har 130 kusiner" HAHAHA.



Komedi! Tänk att någonting som är så självklart för oss är chockerande för svenskar som har typ 4-5 kusiner haha.

2009-11-28 @ 18:05:21
URL: http://midias.devote.se
Postat av: Safi

hahahaha blattar är barnmaskiner fan haha

2009-12-01 @ 16:37:27
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0